Handels- og leveringsbetingelser

Bestilling 

Når du har afgivet en bestilling hos New Zealand Boots webshop, vil vores system automatisk sende dig en e-mail, med en beskrivelse din bestilling. Du skal dog være opmærksom på, at dette er en automatisk svar email, og derved ikke er en juridisk bindende ordrebekræftelse, men en elektronisk kvittering på at vi har modtaget din bestilling.

Når ordren behandles og pakken er klar til forsendelse, vil beløbet blive fratrukket det kort du har betalt med. Du vil derefter få tilsendt en mail med et tracking nummer, så du kan følge din forsendelse. Din faktura vil være vedlagt pakken og den er gældende som kvittering for din ordre.

Betaling og sikkerhed

Betaling for dine bestilte varer sker online ved brug af Dankort, Visa, Euro/Mastercard og Visa Electron. Oplysningerne transmitteres krypteret mellem dig som kunde og New Zealand Boots og vi benytter Quickpay som betalingsgateway. Læs mere her!

Forsendelse og levering

New Zealand Boots sender fragtfrit til en pakkeshop i Danmark, vi benytter enten Postnord, GLS eller DAO afhængig af hvilket fragtfirma der tilbyder en pakkeshop nær din adresse. Vi hos New Zealand Boots bestræber os på at afsende de varer du har bestilt, hurtigst muligt, ca. 1 – 2 hverdage efter, at vi har modtaget din bestilling.

Alle forsendelser til udlandet sendes som en forsikret pakkepost via POSTNORD eller GLS. Ved afsendelse modtager du et tracking nummer, så du kan følge din pakke.

Returnering og ombytning

Ønsker du at bytte en vare til en anden vare, skal du returnere dit køb, og afgive en ny ordre på vores webshop.

Returnerede ordre tilbagebetales altid til det kort som er benyttet ved køb af ordren.

Hos New Zealand Boots er der  jf. købeloven 14 dages fuld returret gældende fra den dag, du modtager dine varer. Dog kræves dokumentation for købet, hvilket sker ved at vedlægge den originale faktura/kvittering for købet i returpakken. Når du indenfor de 14 dage har underrettet New Zealand Boots via email til sales@newzealandboots.com - om at du returnerer en varer, har du i følge loven 14 dage til at returnere pakken. Vedlæg din faktura med ordrenummer ved returnering.

Returvarer skal sendes til: New Zealand Boots - Mesterlodden 3 - 2820 Gentofte

Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil der ske en elektronisk tilbageførsel af pengene. Ved elektronisk tilbageførsel kan der gå op til 5 dage før overførslen er endeligt gennemført. 

Returret af brugte varer - i følge EU's regler om internethandel er det muligt at returnere en brugt varer - der vil dog ikke kunne tilbagebetales det fulde beløb for en brugt varer, og returbeløbet vil vurderes ud fra den værdi den brugte varer har for New Zealand Boots.

Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er afsendt.

Fragtomkostninger ved returnering refunderes ikke.

Bemærk at ved returnering skal pakken sendes med omdeling. Såfremt der ikke er benyttet forsendelse med omdelingen vil pakken blive sendt retur til dig.

New Zealand Boots modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller som 'modtager betaler' porto.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til CarlaCarla Shop - Jægersborg Alle 25 - 2920 Charlottenlund. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kontakt - webshop info

Du kan altid kontakte os via email: sales@newzelandboots.com

Vores CVR nummer er: 26077273


Mest solgte

Tilbud

Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort